25 юли 2009

Предизборна кампания с накисване

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) глоби Проктър енд Гембъл за разпространение в българските медии на подвеждаща реклама. Става въпрос за рекламата на прах за пране „Ариел Проензим 7”. Във въпросната реклама се казва, че новата технология на „Ариел Проензим 7” отстранява петна по-добре от другите перилни препарати. Оказва се обаче, че Проктър енд Гембъл премълчават, че за да се постигне описания резултат, е необходимо дрехите да се изперат поне 10 пъти с въпросния прах. Тази премълчана истина струва 556 345 лв. съгласно решението на КЗК.

Искам да обърна внимание на КЗК, че преди няколко месеца започна една кампания на партия „Нова зора”, която се оказа, че всъщност e кампания на БСП, с която ни обещаваха, че ако изберем Бойко, ще получим Костов. Какво стана? Избрахме Бойко, но не само че не получихме Костов, но и в комплект с Бойко получаваме и агент Кардам.

Моля уважаемата комисия да се самосезира и да вземе мерки и да накаже БСП за подвеждаща реклама на продукта „Бойкостов”.

6 коментара:

  1. Веселина
    Дааа, праховете обикновено ни ги рекламират по формулата "две жени си говорят". Но защо и политиците?

    ОтговорИзтриване
  2. www.segabg.com/online/new/sectnew.asp

    ОтговорИзтриване
  3. Пояснение към горния линк: Гласуваш за Бойко, получаваш Божо - карикатура на Хр. Комарницки

    ОтговорИзтриване
  4. А сега се очаква набързо ще се завърти медийната „пералнята„ и да изпере лекьосания имидж на агент Телериг. Ще го центрофугират дотогава докато най-сетне заприлича на добре обръснат и трениран разузнавач заврян в тайните ватикански архиви с миникамера в рамката на монокъла, разуанавач от типа на Емил Боев, най малко:)

    ОтговорИзтриване
  5. Близо е до този имидж. Вече чувам доста хора да говорят, че агентите всъщност нямали избор, че времето е било такова и други такива глупости.

    ОтговорИзтриване